Det är för bra för att vara sant!

Allt har löst sig, och det kunde knappast ha blivit bättre! En stor klump i min mage är som borta. Som jag drömt om att denna dag skulle inträffa, då någon skulle ringa mig och säga "Sandra allt har löst sig", din sommar kommer bli precis som du har önskat. Gud måste älska mig. Åh jag vet inte vad jag ska göra, så glad är jag! Vaaa alltså jag fattar ingenting....? Detta måste vara ett skämt! Med andra ord kommer jag att vara på mitt Smögen i 4 eller 5 veckor i sommar. Och jag kommer få bo i mitt eget hus, jobba på Sveriges bästa godisbutik, leva mitt eget liv, laga min egen mat och ha min farmor där som styr upp lite nu och då. Och dom två andra killarna som också ska jobba på sommargott och sökte boende kanske kommer att bo i vårat hus. Två 18-åringar, kanske hunkar? haha vem vet.

Hur ska jag kunna tacka för detta? "Du ska få måla staketet", sa farmor. JAAAAAA jag kan måla varje jävla steket på hela Smögen om det är så!

GAAAAH! Jag är lyckligast på jorden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0