Finare söndag!

I helgen har jag mått fint, speciellt i fredags kväll när jag var på middag hos Karin för att fira henne!

& idag har jag haft det himla fint. Först vart det fika på pause med Rebecca. Det var jättemysigt att få ha henne för sig själv en stund! Där blev vi kvar i några timmar, pratade om allt möjligt och hade det trevligt!
Efter det hade jag en fin stund på golds för mig själv.
När jag kom hem vid halv 7 vart det hamburgare och sen glass på mitt eget vis, alltså frusen turkyogurt! Mmh det är fint :)

Och nu sitter jag och längtar som en galning, drömmer mig bort från Östersund. Jag har fått kontraktet från sommargott som jag ska fylla i. Jag börjar jobba en vecka efter skolan har slutat! Jag kommer bo i mitt hus tillsammans med min farmor, kanske min kusin Rasmus och två andra killar som också ska jobba på sommargott, Patric och Lucas! Jag har skrivit med Patric ganska mycket nu och han verkar supertrevlig! :) Han ser nog fram emot denna sommar lika mycket som jag gör, och vi har redan börjat tagga :D Vi kommer bli ett gött gäng som ska jobba där, det känner jag på mig! GAAAAAAAH dettar har jag drömt om hela mitt liv♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0