goa tider

Mitt humör går verkligen i vågor nu för tiden, men nu mår jag så himla bra!

Igår fick jag hem min braiga cykel så nu behöver jag inte längre köra med den vanliga tunga. Jag fick även prova mina nya cykelskor och lite andra saker jag hade fått i förskottspresent. Det funkade hur bra som helst, så jag invigde våren men en runda på fem mil. Sånt gillar jag! Sen på kvällen kom det massa fina vänner hem till mig! Vi åt middag, pratade, kollade film och jag fick superfina presenter!
Denna dag har jag mått precis lika bra. Jag har fått klart en del skolsnusk som har legat och vägt på mina axlar och jag har av någon underbar anledning lyckats göra min första seriösa springtur på väldigt länge. Efter 7 km tog jag fram lite vett och sprang hem för att inte frästa på allt för långt. Så förlåt mitt kära ben för allt dumt jag har sagt till dig, för alla gånger jag har tittat på dig och ifrågasatt varför du försör min vardag. Om du fortsätter att fungera såhär bra ska jag börja äta godis varenda lördag, promise!

Imorgon fyller jag 18! Det ska jag fira med pauses godaste sallad till middag :)
Tumblr_ljrakwsby81qaukayo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0