Min vecka i bilder

Veckan blev ultimat, jag mår som en gud! Inget plugg och ändå har jag gjort saker hela tiden. Bara saker jag mår bra av! Gött liv.

I början av veckan hade vi besök på NEU av norrmän. Efter det umgicks vi lite mer med dom, otroligt lol men trevligt ändå :)







I onsdags var vi i Bydalen med klassen. Allt var perfekt! Vädret, umgänget, maten, skidåkningen jaa allt! :)

Igår var jag på pause med finlisen! Jag drack mitt favote med smak av pepparkaka och hon körde på cookies. Jag fick smaka en bit och jag kan rekomendera den starkt! Vi hade det supermysigt, och som alltid när vi är själva så flippade samtalsämnet. Haha det bara blir så, antagligen för att ingen annan är där och styr upp haha.

Igår var jag på det underbaraste jävligaste spinningpasset på länge, supergött! Och veckan har bjudit på mycket skidor eftersom jag har panik över att snön snart försvinner... Åh vad ledsen jag blir. Aja, jag passar på sålänge det går. Så nu har jag inte tid att mesa framför datorn längre! HEJDÅ PS det är 18 dagar tills jag fyller 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0