PÅSK

För första gången sen sommarlovet 2010 har jag nu ont i halsen och känner mig inte alls som jag borde. Mitt immunförsvar som jag trodde numera tog allt har svikit mig, och fuck den som smittade mig......

Men aja, livet går vidare även fast man är lite sjuker. Idag har jag ju faktiskt klarat av att laga mitt livs första hål. Jag ville va stålmannen och undvika sprutor, men jag fick ge mig tillslut.

För en stud sen kom jag hem från en till titt i lägenheten. Jag längtar så jag spricker! Jag drömmer om det på nätterna, går förbi där så ofta jag kan och planerar allt väl. Jag tänkte ta bilder och lägga upp men kom på att det blir mycket roligare att ta dit folk sen om dom inte har en aning om hur det ser ut, hihi :)

Vi har även hämtat ut en tågbiljett som jag bokade spontant igår. Jag grubblade länge men kom sedan fram till att jag inte vill vara hemma längre än under avslutningshelgen. Så det blir inte mycket tid i Östersund i sommar. 2 veckor allt som allt om man ska vara exakt. Helt perfekt egentligen, men buhu vad jag kommer sakna alla.....

Nu ska jag åka iväg och fira påsk med släkten. Hoppas dom har glömmt att köpa godis, för jag ska ju som sagt ha en godisfri påsk för första gången i mitt liv. Jag vill inte, verkligen inte. Haha jag är en tönt för jag lipade över det igår. Men så får det bli. Jag är kass på att unna mig, men å andra sidan kan det ju bara bli bättre :)

Det fick bli en bild från förra påsken. Hoppas på samma väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0