Dag 03- Den här veckan

Jag undrar om dom menar veckan som gått eller veckan som komma skall? Äh, jag berättar om veckan som har varit istället!

Veckan som gått har varit väldigt bra, men ganska intensiv. Det har varit långa dagar i skolan och utanför skolan har jag spenderat mycket tid på ingenting alls. Jag är egentlige väldigt emot att lägga tid på saker som inte leder någonstans, men när jag blir trött är det ofta så fallet blir.
Helgen var som vanligt veckans bästa! Den inleddes med en god sallad från Ica och avslutades idag men en förjävla underbar skidträning på sjön i det vackra vädret! Med ett ben som är i samma form som en 50årings och på tok för varma kläder undrar jag fortfarade hur det kunde gå så sjukt bra? Jag älskar den där känslan, när man känner sig som en maskin som aldrig tar slut på energi. Jag slog mitt eget rekord i puls idag på alla sätt och vis, treflans!
 Men trots att veckan har varit väldigt bra har jag ännu inte berättat vad veckans bästa är. SMÖGEN vecka 29! Det är bokat och klart, och jag kan knappt vänta på att få åka hem och ta med mig mina fina vänner! Hela mitt liv har jag väntat på sommaren på Smögen som 18åring. Och vetskapen att jag faktiskt kommer att få sätta min fot på ön för artonde gången, att jag faktiskt kommer få uppleva den där doften av saltvatten som bara finns där gör mig lugn efter all oro. Att det är seglarveckan just vecka 29 känns ju inte heller helt fel. FIESTAAAAAA!


Kommentarer
Postat av: Emmzih

Ååååh, va kul Sandy!

2011-03-22 @ 00:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0