Dag 04- Det här åt jag idag

Dagen har bjudit på mycket fin mat!
Jag började dagen med att laga favoritgröten, men insåg när jag tog första tuggan att jag hade missat saltet! Gröt utan salt går inte att äta, så min käre vän messmöret fick komma fram ur kylen och rädda min frukost! Mumma.
Sen var det favoritlunchen i skolan, pasta och laxsås. Det är lite för gott för att man ska tro att det är sant. Åh.
När jag kom hem efter skolan började mamma fixa våfflor med sylt och grädde. Det var underbart det med! Till middag åt vi rostbiff och potatissallad, delicato! Och denna fredagskväll har jag spenderat med Karin, Erica, Johanna och en perfekt fruktsallad! Som avslut på denna dag har jag nu gjort mig en fin mugg kaffe och kritvitt bröd till det. FINFINT! Med andra ord undrar jag hur jag har kunnat dragit på mig stämpeln att äta klent? BULLSHIT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0