Klappat och klart!

Igår blev allt klart, nu finns det ingen återvändo! Huset är sålt och alla papper är påskrivna. Mitt barndomshem kommer aldrig mer bli mitt hem igen.. BUHU! Haha nejdå jag är faktiskt inte ens ledsen, jävligt glad om jag ska vara ärlig. Jag tror på det här med stadsflytten, tror på ett skönt liv där!
Och för er som inte visste det så flyttar jag redan i slutet av maj, till Odensala haha. Dom som köpte vårat hus behövde flytta in tidigare, så vad gör man inte? Men i Odensala blir jag bara i typ 6 veckor så det känns okej! 

Och försäljningen gick bättre än väntat så idag bokade mamma en resa till Grekernas land för att fira lite! I 2 veckor planerar jag att må finfint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0