Natten är ung och jag ligger vaken

Igår var det en bra dag. Jag gjorde ingenting i skolan, bestämde mig för att chilla på träningen och åkte in på musikdirekt senare på kvällen.
Kvällen slutade helt perfekt efter ett telefonsamtal från Josefin som gjorde mig lycklig. Jag la mig med ett leende på läppar och spelade dom där två låtarna som jag blir varm i hjärtat av att höra. Låtarna som jag somnade till varje natt på Smögen i sommras. Jag älskar dom låtarna. Jag mådde så himla bra då, var så förbannat lycklig. Och det blir jag varje gång jag hör dom, och så kommer det alltid att vara.

Från och med Du
I'd Rather Be With You

-
Idag har jag myst på törners med fina vänner, och ikväll ska jag ner till Johanna och mysa ytterligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0