The prefect one är min nu!

Imorse när jag öppnade ögonen och riktade dem mot väckarklockan hoppades jag verkligen att den skulle vara mer än runt 8, för jag behövde verkligen en sovmorgon men jag sover sällan längre än så nu för tiden. Men äntligen hade jag lyckats, kvart över 11. Gud så bra jag kände mig haha.

Sen klev jag upp, gjorde en bamsefrukost och började städa/tvätta. På något vis känner man sig ju väldigt mogen när man klara av sånt hehe.

På dagens schema finns nu skidor, fortsatt städning och en resa till Grytan för att fira Lina som har blivit 18!

P.S jag har fått den bästa apparaten jag någonsin haft. Den tar mitt nya kaffeberoende till en ännu högre nivå. Jag lovar, det är lika underbart som det ser ut. Mjölkskummare, en sån borde finnas i allas hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0