Det ska vara skoj med fredag!

Hallå!
Sitter i min ensamhet på en pall med datorn i knät i ett helt tomt rum, och en skål mikrade rabarber på golvet. Det är lördag och det har blivit dags att lämna mitt gammla barndomshem, därav det tomma rummet. Och dom mikrade rabarberna, det var det bästa jag kunde komma på till frukost såhär morgonen efter en sjukt rolig kväll på Marité!
Men att bero på flytten. Nu borde jag ju verkligen känna att det är dags, och jag borde tycka att det är tungt. Men nja, antingen är det för att jag fortfarande inte förstår eller så är det för att jag längtar så sinnes tills vi får flytta in i lägenheten. Jag va där igår och bestämde hur jag skulle möblera mitt rum. Nästan allt är klart och jag måste få utbringa ett litet glädjeskrik över hur sjukt nöjd jag är med resultatet! Jag är imponerad av mamma och pappa som har bestämt precis hur allt ska se ut. Personligen så tycker jag att det blev skitfräsht, men det återstår att se vad andra tycker sen när jag ska ha inflyttingsfest sen i sommar! :D
Föresten så har jag införskaffat mig en sticka med mobilt internet(eller mamma har men jag tänker sno det)så jag är nästa lite sugen på att ta med mig datorn när jag åker om två veckor. Skulle ju faktiskt vara roligt att kunna ta bilder och lägga upp under min vistelse där nere :)


Jag har inga bilder för tillfället, så jag fick ta en som antagligen är snodd för en tid sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0