fuck me, I'm famous

Dom sista dagarna på lovet har varit otroligt sköna! Allt har inte blivit som planerat, och egentligen har jag inte gjort mycket nytta alls. Men jag har njutit av solen och fina vänner, och det var precis vad jag behövde.

I torsdags deltog jag i en givande pokerkväll på Frösön. Det var både bra och dåligt att ha egenskaper som en efterbliven unge. Men lite mer träning innan Las Vegas skulle inte skada...

I fredags kom Lisa Edlund först hit på middag. Sedan åkte vi in till pause med även Filippa och avnjöt lite fin musik!

Igår var det valborg, och jag skulle på krogen för första gången. Synd bara att det var gräns på 23... Det lär smälla på fredag då även Tilda har fyllt :D

Och denna dag började med Iphoneproblem.. Jag fick inte in SIM-kortet i den jefeln.. Men mammi va snäll och åkte in till stan så någon på Telia fick till det. Och jag fick även en ny telefon som jag ska ha när det finns möjlighet att Iphonen sups bort hehe.  Så när jag är ultimate party girl i framtiden har jag en liten kass mobil, och nås på ett annat nummer!
Dagen har även bjudit på 1,3 mils löpning på 2 ben som inte alls är i form för att klara det. Om jag slipper rullstol imorgon så är jag nöjd!


Jag skulle vilja kalla det för Ultimate poker girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0