Jag dras mot Frösön

Imorse när jag vaknade upp här i Odensala hade jag inte kul. Det mobila bredbandet tycks ha svårt att samarbeta med mig och inte ens internet på mobilen fungerar som det ska. Nästan så jag tror att jag har flyttat ut till landet, fast än Odensala är mer centralt än Ås. I vilket fall går det betydligt fler bussar härifrån, så jag åkte hem till Emma och Lisa. Där vart det film, sällskapsresan i all ära!
Lite senare på eftermiddagen gick jag tillbaka in till stan för att träna på Gold's. Vädret blev dock bättre så jag tog bussen tillbaka till Odensala och drog på mig löparskorna för att springa ute istället. Och för att inte variera dagen allt för mycket så sprang jag tillbaka till Frösön haha. Men väl där drog ett läskigt väder in igen så jag tvingades vända lite senare. Men det va trevligt med en ny löparrunda! Det sköna med att springa 7 km åt ena hållet är att man vet att man måste springa det tillbaka också haha, självplågeri :) Ne nu ska jag inte kaxa, man kan ju lika gärna ha feber imorgon liksom.. På senare dagar har jag ju faktiskt lärt mig att jag inte är stålmannen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0