sista maj

Det känns så himla bra:
* När man inte orkar stressa så man tar en senare buss till skolan, och så ger det inga konsekvenser.
* När man får reda på att man inte har några lektioner, även fast man fick reda på det väl på skolan.
* När man äntligen äter den där kakan man har suktat efter i lyan sjukt länge, och struntar i att det inte lär gynna någon viktminskning.
* När man sitter på en sten vid en stilla sjö med en vän och pratar i flera timmar.
* När man tänker på att man inte behöver ställa klockan imorgonbitti.
* Att det är studenten imorgon, och att jag ska ut med mina fina vänner.
* Att det inte längre är ett problem att hålla koll på busstiderna, dom går hit hela tiden.
* Att det inte var lika pest att springa inne på ett löparband som jag hade tänkt mig.
* Att jag har utvidgat mina spellistor med underbar house.
* Att gå hem till en vän och dricka otroligt gott kaffe och prata om allt mellan himmel och jord.
* Att det finns både vanligt och gammeldags messmör i mitt kylskåp(hehe).
* Att jag hittade min våtdräckt idag, så jag kan snorkla mer än någonsin i sommar.
* Att jag förhoppningsvis får behålla denna dator som är sjukt mycket bättre än den jag lämnade in på lagning.
* Att jag ska åka till min syster i Helsingborg på hennes 20-årsdag.
* Att jag ska till Danmark om cirka 2 veckor och utnyttja att det är 16 på systemet där, och göra massa andra saker också givetvis. Fast jag har dock hemska barndomsminnen därifrån, helvettes legoland har satt sina spår...
* Att jag ska cykla till kvantum imorgon och köpa nya tuggummin.
* Att jag har två feta täcken i min säng så jag slipper va kall som en isbit inatt.

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahah! åh du måste berätta om legoland!!

2011-06-02 @ 02:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0